Samen creëren we de Schoonheid van Morgen

Wij zien overal schoonheid. Dat doen we al
generaties lang. En we willen die
schoonheid behouden voor de komende generaties.

Geïnspireerd door onze oprichtster, mevrouw Estée Lauder,
is het onze wens om elke vrouw over de hele wereld
te vertegenwoordigen en te bedienen, waar
en wie ze ook is. Dat betekent
dat we toegewijd zijn aan het ontwikkelen van producten die
van de hoogste kwaliteit en efficiëntie zijn,
terwijl we ook verantwoordelijk en betrouwbaar zijn,
en teruggeven aan de gemeenschap.

De gezondheid en veiligheid van onze wereldwijde Estée Lauder gemeenschap is van het grootste belang. Onze buitengewoon
hoge normen zorgen ervoor dat we alle producten die we in de wereld zetten,
van de ingrediënten die we wel of niet voor onze formules gebruiken tot de verpakking
die haar plaats verdient in jouw schoonheidsritueel, opnieuw bekijken en beoordelen. Sinds 1946 zijn wij leider in productontwikkeling
die is geworteld in de beste schoonheidsprestaties en gewetensvolle chemie. We meten
ons succes niet alleen aan onze eigen toonaangevende veiligheidsnormen, maar zorgen er ook voor dat we voldoen
aan de steeds veranderende eisen van overheids-, regelgevende en wetenschappelijke instanties wereldwijd,
naast de veranderende voorkeuren van onze consumenten.

Onze missie zal altijd zijn om het beste te brengen aan iedereen met wie we in aanraking komen en om onze leefomgeving
te ondersteunen. Als naamgevend merk van The Estée Lauder Companies, doen we vandaag en morgen het volgende
voor een duurzamere toekomst.

Transparantie over onze Ingrediënten

We vermelden alle ingrediënten van onze producten op hun respectievelijke
productpagina's op esteelauder.be/nl, en, waar van toepassing,
alle ingrediënten waar onze producten "vrij van" zijn.
Bovendien hebben we nu een ingrediëntenlijst met
belangrijke hoogwaardige ingrediënten en hun huidvoordelen
om je meer informatie te geven over onze producten.

Duurzame Verpakking

In 2025, voldoet 75-100% van onze verpakkingen aan minstens
één van de volgende 5 kenmerken: recycleerbaar, hervulbaar, herbruikbaar, gerecycleerd
of recupereerbaar. Om dit doel te bereiken, zullen we
de hoeveelheid gerecycleerd materiaal in onze verpakkingen
verhogen met maximaal 50%. Wij halen ook overtollig karton en papier
rond en in onze producten weg waar
mogelijk. Het is onze ambitie om 100% van onze kartonverpakkingen
FSC te certificeren in 2025.

Verantwoordelijk Inkoop

We verzamelen ingrediënten en materialen van over de hele wereld om onze producten te creëren
en we werken samen met een breed en divers netwerk van
leveranciers. Als zodanig werken wij er hard aan om ingrediënten op verantwoorde wijze in te kopen
en met aandacht voor de mogelijke impact op mens en milieu.
Daarbij streven we naar voortdurende verbetering en versterking van onze
inkooppraktijken en tegelijkertijd aandachtig te blijven voor de lokale gemeenschappen waarin
we actief zijn. Ons beleid en onze programma's belichamen onze diepgewortelde waarden
en onze lange traditie van verantwoordelijkheid.

Energie & Emissies

In 2020 hebben de Estée Lauder Companies NetZero1
koolstofemissies bereikt en wereldwijd 100% hernieuwbare elektriciteit
ingekocht voor directe bedrijfsactiviteiten. Ons bedrijf heeft
ook zijn doel bereikt om wetenschappelijk onderbouwde doelstellingen voor de reductie
van Scope 1, 2 & 3 emissies2, vast te stellen, waardoor we in staat zijn
om nog doortastender op te treden tegen klimaatverandering. De Estée Lauder Companies heeft bovendien
een zonnepanelenpark
van 4.224 panelen geïnstalleerd op onze productie- en R&D
-vestigingen in Long Island, New York, en een Virtual Power Purchase Agreement gesloten voor
22 megawatt windenergie van een windmolenpark in Oklahoma,
waarmee meer dan de helft van de wereldwijde elektriciteitsvoetafdruk
van het bedrijf wordt gedekt met hernieuwbare energietechnologieën.

Burgerschap

We streven ernaar tegemoet te komen aan de behoeften van vrouwen van alle leeftijden, etniciteiten
en achtergronden, en we hebben verschillende actieve programma's
en subsidies die zich richten op de pijlers gezondheid en educatie die
van invloed zijn op het welzijn van miljoenen mensen over de hele wereld.
Als onderdeel van de Estée Lauder Companies heeft de inzet van ons moederbedrijf
voor de borstkankercampagne meer
dan $ 89 miljoen dollar opgebracht ter ondersteuning van onderzoek, onderwijs en
medische diensten over de hele wereld. Het merk Estée Lauder is ook gepassioneerd en toegewijd aan
het ondersteunen van vrouwen op het kruispunt van schoonheid en technologie.
Door een samenwerking met onze wereldwijde woordvoerder en merkambassadeur
Karlie Kloss en haar non-profitorganisatie
Kode With Klossy, sponsoren we hun jaarlijkse codeerkampen en
creëerden we stagemogelijkheden voor alumni.

In 2020 startte het merk Estée Lauder een samenwerking met het
NAACP Legal Defense Fund ter ondersteuning van de Black Lives Matter
-beweging, en we zijn en zullen doorgaan met het bepleiten en introduceren
van veranderingen in onze interne cultuur, geven onze werknemers de mogelijkheid zich professioneel te ontwikkelen
en benadrukken we het belang van een meer
representatief personeelsbestand.

1De NetZero-verbintenis inzake koolstofemissies heeft betrekking op de directe bedrijfsactiviteiten van ELC (Scope 1- en Scope 2 emissies).
2Voor op wetenschap gebaseerde streefdoelen is het basisjaar het fiscaal jaar 2018 en het eindjaar het fiscaal jaar 2030.

Afwerken
Powered by Translations.com GlobalLink OneLink SoftwarePowered By OneLink