Samen creëren we de Schoonheid van Morgen

Wij zien overal schoonheid. Dat doen we al
generaties lang. En we willen die schoonheid beschermen
voor de komende generaties.

Geïnspireerd door onze oprichtster, mevrouw Estée Lauder,
is het onze wens om elke vrouw over de hele wereld te
vertegenwoordigen en te dienen, waar
en wie ze ook is. Dat betekent
dat we toegewijd zijn aan het ontwikkelen van producten die
van de hoogste kwaliteit en efficiëntie zijn,
terwijl we ook verantwoordelijk en betrouwbaar zijn, ,
en teruggeven aan de gemeenschap.

De gezondheid en veiligheid van onze wereldwijde Estée Lauder gemeenschap is van het grootste belang.
Onze buitengewoon hoge normen zorgen ervoor dat we alle producten die we in de wereld zetten
- van de ingrediënten die we wel of niet voor onze formules gebruiken tot de verpakking
die haar plaats verdient in jouw schoonheidsritueel. Sinds 1946 zijn wij leider in productontwikkeling
die is geworteld in de beste schoonheidsprestaties en gewetensvolle chemie. Wij meten
ons succes niet alleen aan onze eigen toonaangevende veiligheidsnormen, maar door ervoor te zorgen dat we voldoen
aan de steeds veranderende eisen van overheids-, regelgevende en wetenschappelijke instanties wereldwijd,
naast de veranderende voorkeuren van onze consumenten.

Onze missie zal altijd zijn om het beste te brengen aan iedereen met wie we in aanraking komen en om het milieu
te ondersteunen waarin we leven. Als naamgevend merk van The Estée Lauder Companies, doen we vandaag en morgen het volgende
voor een duurzamere toekomst.

Transparantie over onze Ingrediënten

We vermelden alle ingrediënten van onze producten op hun respectievelijke
productpagina's op esteelauder.be/nl, en, waar van toepassing,
alle ingrediënten waar onze producten "vrij van" zijn.
Bovendien hebben we nu een ingrediëntenlijst met
belangrijke hoogwaardige ingrediënten en hun huidvoordelen
om je meer informatie te geven over onze producten.

Duurzame Verpakking

Tegen 2025, 75-100% van onze verpakking voldoen aan minstens
van de volgende 5 kenmerken: recycleerbaar, hervulbaar, herbruikbaar, gerecycleerd
of recupereerbaar. Om dit doel te bereiken, zullen wij
de hoeveelheid gerecycleerd materiaal in onze verpakkingen
verhogen tot wel 50%. Wij halen ook overtollig karton en papier
rond en in onze producten weg waar
mogelijk. Het is onze ambitie om 100% van onze kartonverpakkingen
FSC te certificeren tegen 2025.

Verantwoordelijk Inkoop

Wij verzamelen ingrediënten en materialen van over de hele wereld om onze producten te creëren
, en we werken samen met een breed en divers netwerk van
leveranciers. Als zodanig werken wij er hard aan om ingrediënten op verantwoorde
wijze in te kopen en met aandacht voor de mogelijke impact op mens en milieu.
Daarbij streven we naar voortdurende verbetering en versterking van onze inkooppraktijken
en tegelijkertijd aandachtig te blijven voor de lokale gemeenschappen waarin
wij actief zijn. Ons beleid en onze programma's belichamen onze diepgewortelde waarden
en onze lange traditie van verantwoordelijkheid.

Energie & Emissies

In 2020 hebben de Estée Lauder Companies NetZero1
koolstofemissies bereikt en wereldwijd 100% hernieuwbare elektriciteit
ingekocht voor directe bedrijfsactiviteiten. Ons bedrijf heeft
ook zijn doel bereikt om wetenschappelijk onderbouwde doelstellingen voor de reductie
van Scope 1, 2 & 3 emissies2, vast te stellen, waardoor we in staat zijn
om nog doortastender op te treden tegen klimaatverandering. De Estée Lauder Companies heeft bovendien
een zonnepanelenpark
van 4 224 panelen geïnstalleerd op onze productie- en R&D
vestigingen in Long Island, New York, en een Virtual Power Purchase Agreement gesloten voor
22 megawatt windenergie van een windmolenpark in Oklahoma,
waarmee meer dan de helft van de wereldwijde
elektriciteitsvoetafdruk van het bedrijf wordt gedekt met hernieuwbare energietechnologieën.

Burgerschap

We streven ernaar tegemoet te komen aan de behoeften van vrouwen van alle leeftijden, etniciteiten
en achtergronden, en we hebben verschillende actieve programma's
en subsidies die zich richten op de pijlers gezondheid en educatie die
van invloed zijn op het welzijn van miljoenen mensen over de hele wereld.
Als onderdeel van de Estée Lauder Companies heeft de inzet van ons moederbedrijf
voor de Breast Cancer Campaign meer
dan $89 miljoen dollar opgebracht ter ondersteuning van onderzoek, onderwijs en
medische diensten over de hele wereld. Het merk Estée Lauder is ook gepassioneerd en toegewijd aan
het ondersteunen van vrouwen op het kruispunt van schoonheid en technologie.
Door een samenwerking met onze wereldwijde woordvoerder en merkambassadeur
Karlie Kloss en haar non-profitorganisatie
Kode With Klossy, sponsoren we hun jaarlijkse codeerkampen en
hebben we stagemogelijkheden gecreëerd voor alumni.

In 2020 is het merk Estée Lauder een samenwerking gestart met het
NAACP Legal Defense Fund ter ondersteuning van de Black Lives Matter
beweging, en we zijn en zullen doorgaan met het bepleiten en maken
van veranderingen in onze interne cultuur, geven we onze werknemers de mogelijkheid zich professioneel te ontwikkelen
en benadrukken we het belang van een meer
representatief personeelsbestand.

1De NetZero-verbintenis inzake koolstofemissies heeft betrekking op de directe bedrijfsactiviteiten van ELC (Scope 1- en Scope 2 emissies).
2Voor op wetenschap gebaseerde streefdoelen is het basisjaar het fiscaal jaar 2018 en het eindjaar het fiscaal jaar 2030.

Naar boven
Powered by Translations.com GlobalLink OneLink SoftwarePowered By OneLink