Klantenservice - Veelgestelde vragen
Bel ons
+31208088684
We zijn telefonisch beschikbaar.
+31208088684
(maandag tot vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur)Chat live
Deskundige aanbevelingen van een online beauty-adviseur.
Beschikbaar maandag t.e.m. vrijdag van 10:00 uur t.e.m. 18:00 uur.Store Locator
Winkel
Vind de locatie van de dichtstbijzijnde winkel hier
Meer informatieVia WhatsApp
+31208088684Via WhatsApp
Laatst bijgewerkt november 3, 2022
Retourzendingen
KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN NAAR ESTEELAUDER.NL ALS IK DIT IN EEN WINKEL HEB GEKOCHT?
Een aankoop van een winkel of warenhuis retourneren of inwisselen kan niet worden gedaan via esteelauder.nl. Als het artikel dat u wilt retourneren niet is gekocht via esteelauder.nl, raden we aan om dit te retourneren op de locatie waar u dit hebt gekocht. In het geval u niet in staat bent om terug te gaan naar de locatie waar u dit hebt gekocht, neem via consumerrelations@be.esteelauder.com contact op met onze Afdeling Klantenservice voor assistentie.
KAN IK EEN ONLINE AANKOOP NAAR EEN WARENHUIS TERUGBRENGEN?
Retouren en inruil van aankopen die je online hebt gedaan worden wellicht niet geaccepteerd in een winkel van Estée Lauder. Via esteelauder.nl bieden wij een zorgeloos retourbeleid voor online aankopen. Indien u om een of andere reden niet tevreden bent met uw aankoop op esteelauder.nl, wisselen wij met veel plezier het artikel om of geven wij een restitutie op het moment dat u dit artikel retourneert. Bezoek ons onlineklantenservicecentrum om ons retour- en omwisselingsbeleid te bekijken.
KAN IK EEN ITEM RETOURNEREN OF RUILEN?
Als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met uw Estée Lauder Online aankoop, stuurt u gewoon het ongebruikte product terug en wij zullen u graag het volledige aankoopbedrag terugbetalen. Indien u een artikel wilt retourneren dat u heeft gekocht via EstéeLauder.nl, klik hier voor instructies.
Bestellingen en aankopen
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Voor informatie over een specifieke bestelling die u al hebt geplaatst, klikt u hier voor jouw Bestelstatus. Lees anders hieronder voor algemene details:
StandaardverzendingBestellingen die via standaard verzending worden verzonden, worden geleverd binnen 1-2 werkdagen na de verzenddatum van de bestelling. De meeste standaardbestellingen worden verwerkt en verzonden binnen 1-2 werkdagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Bestellingen bestemd voor postbussen worden binnen 1-2 werkdagen na de verzenddatum van de bestelling geleverd. Let op: bestellingen worden alleen verwerkt en verzonden op werkdagen (maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd feestdagen)
ACCEPTEREN JULLIE INTERNATIONALE BESTELLINGEN?
Wij accepteren momenteel alleen bestellingen die worden geleverd binnen Nederland. Excuses voor het ongemak.
KAN IK VEILIG GEBRUIK MAKEN VAN MIJN CREDITCARD?
Als esteelauder.nl zijn wij ons terdege bewust van het belang dat u hecht aan veiligheid. Voor uw online bestelling bij ons maken we gebruik van Secure Socket Layer (SSL)-versleutelingstechnologie. Dit is de meest geavanceerde beveiligingstechniek voor consumenten op dit moment. U kunt erop vertrouwen dat uw bestelling veilig wordt verwerkt. Wij maken gebruik van door de overheid goedgekeurde versleutelingssoftware. Voor meer informatie over SSL-versleutelingssoftware gaat u naar: http://www.netscape.com/security/techbriefs/ssl.html?cp=sciln. Om versleuteling te kunnen uitvoeren dient jouw browser te beschikken over het SSL-protocol. De volgende browsers beschikken over deze software:
- Internet Explorer 6,0 of hoger
- Firefox 1.0.4 of hoger
- Safari (alleen op MAC)
MIJN INTERNETAANBIEDER FILTERT ONGEWENSTE E-MAIL EN SPAM. KUNNEN DEZE FILTERS E-MAILS BLOKKEREN DIE IK WEL WIL ONTVANGEN?
Ja, dat is mogelijk. Spamfilters kunnen zowel gewenste als ongewenste e-mails blokkeren. Als u denkt dat dit het geval is raadpleegt u de helpsectie van uw e-mailprogramma of neemt u direct contact op met uw ISP over hoe u deze filters kunt aanpassen. De meeste e-mailprogramma’s geven u de mogelijkheid om e-mails van esteelauder.com aan te merken als legitieme e-mail, zodat alle toekomstige correspondentie aangaande uw esteelauder.nl-bestelling wordt geaccepteerd. Als u nog vragen hebt, neem dan contact met ons op via +31208088684.
IK GA OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE DIENSTVERLENER. HOE KAN IK DE AANBIEDINGEN ONTVANGEN OP MIJN NIEUWE E-MAILADRES?
Als u een geregistreerd lid bent op esteelauder.com, kunt u eenvoudig uw persoonlijke informatie op esteelauder.nl beheren door u aan te melden, te klikken op "Mijn account" en de instructies op het scherm te volgen. Klik hier om uw e-mailadres nu te wijzigen. Als u nog geen geregistreerd lid bent, raden wij u aan om u in te schrijven voor onze gratis e-mailnieuwsbrief. U krijgt dan nieuws over gratis miniaturen, gratis verzending en andere speciale aanbiedingen. En u komt als eerste te weten wat de laatste producten en looks zijn. Het is gratis, leuk en echt geweldig—klik hier om u vandaag nog aan te melden.
Waar is mijn bestelling?
U kunt de status van uw bestelling bekijken op de trackingpagina. U kunt ons ook bereiken voor status updates, op +31208088684 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 12 uur) of stuur een e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.nl.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Neem binnen 1 uur na bestelling contact met ons op en wij zullen ons best doen om aan uw verzoek tot wijziging of annulering tegemoet te komen.
Waarom is mijn favoriete product niet meer beschikbaar? Kan ik het nog steeds kopen?
Beslissingen om een product van de markt te halen of te introduceren worden genomen op basis van klantvoorkeuren en verkoopresultaten in een land. Wij helpen je graag een nieuw alternatief favoriet product te vinden. Chat met de schoonheidsadviseurs van Estee Lauder. Voor assistentie bij het vinden van een product dat niet meer wordt verkocht, neem contact op met onze klantenservice via +31208088684 (maandag tot vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 12.00 uur) of stuur een e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.nl voor assistentie.
Kun je het antwoord waar je naar zoekt niet vinden?
Ga naar ons e-mailformulier, of bel ons gratis via +31208088684 en neem direct contact met ons op.
Onze producten
TEST JULLIE BEDRIJF OP DIEREN?
Estée Lauder is ervan overtuigd dat cosmetische dierproeven niet nodig zijn en wereldwijd moeten worden geëlimineerd. We testen niet op dieren en ons bedrijf helpt om veranderingen teweeg te brengen in landen waar dierproeven worden uitgevoerd voor cosmetica zoals wettelijk vereist. Lees hier verder.
WAAR KAN IK PRODUCTEN VAN ESTÉE LAUDER KOPEN?
Producten van Estée Lauder zijn beschikbaar op bepaalde locaties in Nederland en over de hele wereld. Om een Estée Lauder-vestiging bij u in de buurt te vinden in Nederland klikt u hier voor onze Winkelzoeker. En uiteraard kunt u als inwoner van de Nederland direct hier op esteelauder.nl winkelen.
HOE VOERT ESTÉE LAUDER TESTEN VOOR PRODUCTVEILIGHEID UIT?
Consumentenveiligheid is altijd een top-prioriteit geweest bij The Estee Lauder Companies Inc. Wij zijn toegewijd om alleen veilige producten te verkopen en intensief te werken om ervoor te zorgen dat onze formules en verpakkingen voldoen aan de uiterst hoge standaarden en voldoen aan toepasselijke wetten in elk land waar onze producten worden verkocht. The Estée Lauder Companies is toegewijd aan het verzekeren van veiligheid van onze producten en het welzijn van onze klanten. De ingrediënten die in onze producten worden gebruikt zijn getest en worden veilig geacht als ze gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn. Ons strikte productveiligheidsproces omvat beoordeling, evaluatie en testen van ingrediënten en afgeronde producten. Wij houden steeds door partners beoordeeld wetenschappelijk onderzoek in de gaten en evalueren ons gebruik van ingrediënten consistent met de bestaande wetenschappelijke opinie, gerelateerde regelgeving en onze toewijding om onze klanten hoogwaardige, innovatieve producten te bieden die voldoen aan de regels overal ter wereld waar we zaken doen.
Hoe vind ik de juiste foundationtint en formule voor mij?
Om de ideale match te vinden is het belangrijk om uw huidtint, gewenste dekking en finish te bepalen. Onze online schoonheidsadviseurs staan klaar om u te assisteren bij het vinden van het perfecte intensiteitsniveau (kleurdiepte), ondertoon (algehele kleur van de huid) en formule voor een prachtige look. Klik hier om live te chatten met een online schoonheidsadviseur voor één-op-één advies.
Wat betekent jouw foundationcode (bijvoorbeeld 2W2 Dawn)?
Het eerste teken geeft het intensiteitsniveau van de tint aan. Estee Lauder-niveaus variëren van 1 (de lichtste) tot 6 (de diepste). De letter geeft de ondertoon aan. "C" staat voor cool/roze, "W" voor warm/geel en "N" voor neutraal (geen overheersende ondertonen). Het laatste teken is de kleurdiepte (bijvoorbeeld 1 is lichter dan 2).
Hoe weet ik mijn foundationintensiteit en ondertoon?
Een ondertoon is de algeheel zichtbare tint van uw huid. U bent Cool als uw huid een roze ondertoon heeft. U bent Warm als uw huid een gouden of olijfkleurige tint heeft. Als uw huid niet warm of cool is heeft u waarschijnlijk een neutrale tint. Mocht u nog twijfelen, klik dan hier om live te chatten met een online schoonheidsadviseur voor één-op-één advies.
Hoe kan ik de juiste huidverzorgingsroutine voor mezelf bepalen?
Op basis van zes belangrijke problemen bij huidverzorging heeft Estee Lauder aangepaste huidverzorgingssystemen gemaakt – een combinatie van herstel- en hydratatieproducten – om elk probleem aan te pakken. Deze systemen worden Beautiful Skincare Solutions genoemd. Meer informatie over elke lijn en de beste keuze vindt u in de Huidverzorgingszoeker. Voor één-op-één ondersteuning klikt u gewoon hier om live te chatten met onze online schoonheidsadviseurs.
Hoe weet ik of de Beautiful Skin Solutions of de Re-Nutriv Skincare-producten geschikt zijn voor mij?
Beautiful Skin Solutions zijn bedoeld voor uw specifieke probleem met hoogwaardige producten, geavanceerde wetenschap en bewezen resultaten. Re-Nutriv is onze luxe lijn van SuperCremes, waarbij herstel en hydratatie worden gecombineerd in één formule. Als u aanvullende vragen hebt, klik dan hier om live te chatten met een online schoonheidsadviseur voor professionele ondersteuning.
Ouder wordende huid en uitslag, hebben jullie huidverzorging die beide bestrijdt?
Ja, dat hebben we! Dit is een zorg van velen en Estee Lauder heeft zeer effectieve producten tegen veroudering die ook nog eens vrije van oliën zijn. Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle Crème Oil-Free Broad Spectrum SPF15 (Antirimpel Beautiful Skin Solutions) en Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème Oil-free Broad Spectrum SPF15 (Liftende/verstevigende Beautiful Skin Solutions) zijn slechts twee mogelijkheden.
Ik gebruik moisturizer, heb ik een serum nodig?
Ja, wij raden het gebruik van een serum dag en nacht aan voordat je een moisturizer gebruikt. Serums zijn sterk geconcentreerd, bieden directe en langdurige resultaten en een boost en ondersteuning van de natuurlijke functies van de huid. Moisturizers helpen de beschermende laag van de huid te herstellen en hebben antiverouderingstechnologie om bepaalde problemen aan te pakken. Klik hier voor meer informatie.
Kan ik een oogcrème aanbrengen over Advanced Night Repair Eye Serum?
Ja, u kunt uw favoriete Estee Lauder oogcrème aanbrengen over Advanced Night Repair Eye Serum voor geavanceerde herstelvoordelen, zowel dag als nacht.
Ik zoek een specifieke make-up-look. Hoe leer ik meer over tinten en technieken die voor mij werken?
Probeer een live chat met onze online schoonheidsadviseur! Zij krijgen een opleiding van de beste, onze eigen Tom Pecheux - Creative Makeup Director, wereldberoemde make-up-artiesten en favoriete topfotografen, editors en designers. Chat via Live Chat met onze online schoonheidsadviseur voor een volledig op maat gemaakte look en upload uw foto voor op maat gemaakte tips en trucs. Een andere optie is onze how-to-video-collectie voor specifieke technieken zoals de Eenvoudige rokerige ogen. Leer hoe u een volledig gezicht behandelt in slechts 3 minuten.
Hoe koop ik online een geur? Wat als ik een geur heb besteld en ik vind deze niet lekker?
Een geurkeuze is persoonlijk en daarom hebben wij experts die u kunnen helpen. U kunt live chatten met onze online schoonheidsadviseur voor meer informatie over de tonen en ervaringsgerichte basis van elke geur.
Hebben jullie moisturizers SPF?
Bieden jullie online cadeaus bij aankoop en speciale aanbiedingen?
Ja, dat hebben we! Als u op onze site geen informatie ziet over een promotie, bezoek dan onze pagina Speciale aanbiedingen op esteelauder.nl of neem CONTACT MET ONS OP via e-mail, telefoon of chat voor assistentie. We verwelkomen u ook op onze Winkelzoeker voor contactinformatie van lokale Estée Lauder-vestigingen, als u vragen hebt over promoties bij u in de buurt.
Trouwerijen en evenementen
BIEDEN JULLIE OOK AFSPRAKEN VOOR BRUILOFTEN OF PRIVÉ?
Of het nu gaat om uw bruiloft, een feestje van uw werk of een romantisch verjaardagsdiner, wij helpen u graag om van dat speciale evenement een echt mooie gebeurtenis te maken. Bij de kassa van Estée Lauder: U bent altijd welkom voor een gratis make-over of twee-minuten update. Deze diensten zijn gratis bij elke balie van Estée Lauder, elke dag, als onderdeel van onze kenmerkende diensten. Voor meer diepgaande bruidsadviezen en make-overs moet u eraan denken dat elke winkel zijn eigen beleid heeft, op basis van een veelvoud aan factoren, waaronder planning en beschikbaarheid. Daarom adviseren wij u om altijd te bellen met de Estée Lauder-vestiging om te vragen of de dienst beschikbaar is en ruim voor de bruiloft een afspraak te maken. Zo weet u zeker dat er tijd is voor u en dat uw Estée Lauder schoonheidsadviseur een één-op-één gesprek met u kan hebben over uw persoonlijke make-up-behoeften. Klik hier voor onze Winkelzoeker.
KAN ESTÉE LAUDER MINIATUREN VERSTREKKEN VOOR MIJN CONFERENTIE, SEMINAR, BRUIDSMEISJES OF FEEST, OF ZODAT IK PRODUCTEN KAN PROBEREN VOOR IK ZE KOOP?
Helaas zijn miniaturen niet op verzoek beschikbaar voor algemene distributie. Periodiek worden miniaturen gemaakt voor onze geregistreerde leden. Wij nodigen u uit om uw vandaag te registreren op esteelauder.com om van alle voordelen te gaan profiteren die voor een geregistreerd lid van toepassing zijn. Klik hier voor meer informatie en om aan te melden.
Als u "probeert voordat uw koopt", weet dan dat het ons beleid is om retouren en inruil te accepteren. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een gekocht product via esteelauder.com, retourneer het ongebruikte deel dan aan ons voor omruil of een terugbetaling.
Als u hulp nodig hebt bij het kiezen van Estée Lauder-producten die goed zijn voor u, chat dan met een online schoonheidsadviseur die u graag helpt met persoonlijke huidverzorging en make-up-aanbevelingen.
Vacatures
KAN IK WERK VINDEN BIJ ESTÉE LAUDER?
Wij zoeken altijd heldere, energieke personen om Estée Lauder te vertegenwoordigen. Voor meer informatie over de interessante mogelijkheden die beschikbaar zijn aan de Estée Lauder-balie, bezoekt u onze vacaturepagina: Werken bij Estée Lauder
Kijk voor vacatures op onze hoofdkantoor op Estée Lauder Companies vacatures.
Nog meer vragen? Neem contact op met de Klantenservice.